Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Sztumskiej Wsi
2)
uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Koniecwałdzie.- pkt 3.1 i 3.2- plany przedstawi Gabriela Sieniawska, Studioprojekt z Gdańska; projekty uchwał przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku
3)
wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie przetargu nieograniczonego działki o numerze ewidencyjnym 310 położonej w obrębie 3 miasta Sztum
4)
wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie przetargu nieograniczonego działki o numerze ewidencyjnym 214/15 położonej w obrębie Koniecwałd- pkt 3/3 i 4 przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna
5)
zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nierozumności, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso
6)
wprowadzenia i ustalenia wysokości opłaty od posiadania psów, terminów i sposobu płatności opłaty oraz jej poboru- pkt 3/5 i 6 przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu Podatkowego
7)
udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Sztumskiego w 2025 r
4.
Pismo w sprawie propozycji lokalizacji wieży widokowej – przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku
5.
Informacja dotycząca opłat za odbiór nieczystości płynnych z przydomowych oczyszczalni ścieków na oczyszczalnię ścieków w Sztumie- przedstawi Sławomir Kłopotowski, Prezes PWiK w Sztumie
6.
Informacja dotycząca kosztów wykonania i montażu osłon na hali targowej w Sztumie- przedstawi – Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa
7.
Zapytania i wolne wnioski.