Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia
3.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie
1)
sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
2)
zmiany uchwały nr LXVII.588.2024 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 27 marca 2024r. w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości przedsiębiorców realizujących nowe inwestycje na terenie Miasta i Gminy Sztum w ramach pomocy de minimis;
3)
a) informacja dotycząca podatku rolnego i leśnego na rok podatkowy 2025- pkt 4/1 i 2 a przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu Podatkowego
4)
3) wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieograniczonego nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 15/17, położona w obrębie Kępina
5)
4) odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów dzierżaw/najmu na czas nieokreślony, na nieruchomości stanowiące gminny zasób nieruchomości- pkt 4/3 i 4 przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku
6)
ustalenia wysokości i zasad przyznawania diet dla sołtysów z terenu Gminy Sztum
4.
Zapytania i wolne wnioski.