Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Przedstawienie informacji dotyczących:
1)
szczególnych osiągnięciach uczniów szkół gminnych – przedstawią dyrektorzy szkół i przedszkoli
2)
potrzeb placówek oświatowych – przedstawią dyrektorzy szkół i przedszkoli
3)
stanu przygotowań placówek oświatowych do rozpoczęcia roku szkolnego 2019/2020 – przedstawią dyrektorzy szkół i przedszkoli
4)
wykonania budżetu w placówkach oświatowych za I półrocze 2019 roku – przedstawi Katarzyna Krzyżykowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Zespołu Oświaty,
5)
finansowania zadań oświatowych – przedstawi Katarzyna Krzyżykowska.
4.
Przedstawienie oferty programowej „BIBLIOTEKI KWADRO” w nowej siedzibie- przedstawi Adam Karaś, dyrektor Sztumskiego Centrum Kultury.
5.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przy ul. Reja w Sztumie- przedstawi Iwona Wyżykowska, kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku,
2)
określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli oraz zasad udzielania i rozmiaru obniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze- przedstawi Katarzyna Krzyżykowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Zespołu Oświaty.
6.
Informacja o wydanych przez Miasto i Gminę Sztum decyzjach dla przedsięwzięcia pod nazwą „Budowa i uruchomienie instalacji (kotłowni grzewczej) przystosowanej do spalania paliw stałych planowanego na terenie dawnego Ometu.
7.
Zapytania i wolne wnioski.