« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

3. Przedstawienie informacji dotyczących:

1) szczególnych osiągnięciach uczniów szkół gminnych – przedstawią dyrektorzy szkół i przedszkoli

2) potrzeb placówek oświatowych – przedstawią dyrektorzy szkół i przedszkoli

3) stanu przygotowań placówek oświatowych do rozpoczęcia roku szkolnego 2019/2020 – przedstawią dyrektorzy szkół i przedszkoli

4) wykonania budżetu w placówkach oświatowych za I półrocze 2019 roku – przedstawi Katarzyna Krzyżykowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Zespołu Oświaty,

5) finansowania zadań oświatowych – przedstawi Katarzyna Krzyżykowska.

4. Przedstawienie oferty programowej „BIBLIOTEKI KWADRO” w nowej siedzibie- przedstawi Adam Karaś, dyrektor Sztumskiego Centrum Kultury.

5. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przy ul. Reja w Sztumie- przedstawi Iwona Wyżykowska, kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku,

2) określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli oraz zasad udzielania i rozmiaru obniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze- przedstawi Katarzyna Krzyżykowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Zespołu Oświaty.

6. Informacja o wydanych przez Miasto i Gminę Sztum decyzjach dla przedsięwzięcia pod nazwą „Budowa i uruchomienie instalacji (kotłowni grzewczej) przystosowanej do spalania paliw stałych planowanego na terenie dawnego Ometu.

7. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej