« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Zawiadamiam, że XL sesja Rady Miejskiej odbędzie się w dniu 26 stycznia 2022 roku (środa) o godz. 15:00 w sali nr 33 Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie. Ze względu na pandemię koronawirusa COVID-19 prosi się o zachowanie środków ostrożności- podczas obrad sesji należy mieć zakryty nos i usta maseczką. Porządek obrad sesji jest następujący:

2. 1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. 2. Przyjęcie porządku obrad.

4. 3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XXXIX.2021 z sesji Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 29 grudnia 2022r. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej i udostępniony w programie eSesja.

5. 4. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Sztum na lata 2022- 2028 - pkt 4/1 -2 przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy

3) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty- referuje Małgorzata Surdyka kierownik Referatu Podatkowego,

4) odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na czas nieokreślony na nieruchomość stanowiącą gminny zasób nieruchomości- działka nr 228/3 obręb geodezyjny Sztumska Wieś gm. Sztum,

5) odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na czas nieokreślony na nieruchomość stanowiącą gminny zasób nieruchomości- działka nr 80 obręb geodezyjny 2 m. Sztum,

6) sprawie zbycia w drodze przetargu nieograniczonego działki nr 279/212 położonej w obrębie 2 miasta Sztum, ul. Spokojna- pkt 4/4-6 referuje Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku,

7) wyrażenia zgody na przejęcie przez Gminę Sztum części zadań Gminy Ryjewo w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa

9) zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sztumie na I półrocze 2022 roku- przedstawi Adam Kaszubski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej.

6. 5. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.

7. 6. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej