Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie ewentualnie zgłoszonych zmian do porządku
3.
Stwierdzenie o przyjęciu Protokołu Nr VII.2019 z dnia 10 kwietnia 2019 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej oraz udostępniony w programie esesja.
4.
Informacja z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Sztum i jednostek gminnych z okresu międzysesyjnego- przedstawi Leszek Tabor, Burmistrz Miasta i Gminy Sztum.
5.
Przedłożenie sprawozdania z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Sztum z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”
6.
Przedłożenie Raportu o stanie Miasta i Gminy Sztum za rok 2018.
7.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sztum dla fragmentu obrębu Nowa Wieś,
2)
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie 2 Miasta Sztum, przy ul. Reja z przeznaczeniem na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej podmiotowi, która zamierza tę nieruchomość nabyć,
3)
wprowadzenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego- przedstawi Małgorzata Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
4)
zmian w budżecie gminy na rok 2019.
8.
Przedstawienie wniosku absolutoryjnego- przedstawi Adam Kaszubski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej.
9.
Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.