« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie ewentualnie zgłoszonych zmian do porządku

3. Stwierdzenie o przyjęciu Protokołu Nr VII.2019 z dnia 10 kwietnia 2019 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej oraz udostępniony w programie esesja.

4. Informacja z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Sztum i jednostek gminnych z okresu międzysesyjnego- przedstawi Leszek Tabor, Burmistrz Miasta i Gminy Sztum.

5. Przedłożenie sprawozdania z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Sztum z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”

6. Przedłożenie Raportu o stanie Miasta i Gminy Sztum za rok 2018.

7. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sztum dla fragmentu obrębu Nowa Wieś,

3) wprowadzenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego- przedstawi Małgorzata Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

8. Przedstawienie wniosku absolutoryjnego- przedstawi Adam Kaszubski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej.

9. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej