Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie ewentualnie zgłoszonych zmian do porządku
3.
Stwierdzenie o przyjęciu Protokołu Nr XXII.2020 z dnia 29 lipca 2020 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej oraz udostępniony w programie esesja.
4.
Przedłożenie informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta i Gminy Sztum za I półrocze 2020 roku, informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury za I półrocze oraz informacji o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej za I półrocze 2020 roku.
5.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Nowa Wieś,
2)
odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu na czas nieokreślony na nieruchomość stanowiącą gminny zasób nieruchomości
3)
sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości nr 332/34 położonej w obrębie ewidencyjnym Gościszewo, gmina Sztum, na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej nr 332/12
4)
zbycia w drodze przetargu nieruchomości oznaczonej nr 138/2 położonej w obrębie 3 Miasta Sztum, ul. Fiszera
5)
zbycia w drodze przetargu nieruchomości oznaczonej nr 36/8 położonej w obrębie ewidencyjnym Koniecwałd, w miejscowości Goraj
6)
sprzedaży nieruchomości gruntowej oddanej w użytkowanie wieczyste, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 76/3 w obrębie Gościszewo, na rzecz użytkownika wieczystego
7)
nieodpłatnego nabycia od Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa do gminnego zasobu nieruchomości, działki nr 194 położonej w obrębie geodezyjnym Barlewice, z przeznaczeniem na realizację zadań własnych gminy
8)
przyjęcia Strategii rozwoju elektromobilności dla Miasta i Gminy Sztum na lata 2020-2035
9)
zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych oraz określenia jej przebiegu
10)
ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Sztum
11)
ustalenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania
6.
Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach