« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. I część posiedzenia od godz. 16:00 – dokonanie wizji na kontrolowanym zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Sztum celem dostosowania do wymogów przeciwpożarowych” w siedzibie urzędu. II część posiedzenia komisji w sali nr 33 tut. Urzędu Miasta i Gminy z następującym porządkiem:

2. 1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

3. 2. Przyjęcie porządku posiedzenia.

4. 3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) zmiany uchwały dotyczącej powołania stałych Komisji Rady Miejskiej w Sztumie

2) zmiany uchwały dotyczącej powołania składów osobowych stałych Komisji Rady Miejskiej w Sztumie oraz Przewodniczących Komisji- pkt 3/1 i 2 przedstawi Adam Kaszubski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej

5. 3. Przeprowadzenie kontroli dokumentacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Sztum celem dostosowania do wymogów przeciwpożarowych”.

6. 4. Przyjęcie sprawozdania nr 6.2022 z przeprowadzonej kontroli przez Komisję Rewizyjną zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Morawskiego w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną”.

7. 5. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej