Porządek obrad
1.
I część posiedzenia od godz. 16:00 – dokonanie wizji na kontrolowanym zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Sztum celem dostosowania do wymogów przeciwpożarowych” w siedzibie urzędu. II część posiedzenia komisji w sali nr 33 tut. Urzędu Miasta i Gminy z następującym porządkiem:
2.
1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
3.
2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
4.
3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
zmiany uchwały dotyczącej powołania stałych Komisji Rady Miejskiej w Sztumie
2)
zmiany uchwały dotyczącej powołania składów osobowych stałych Komisji Rady Miejskiej w Sztumie oraz Przewodniczących Komisji- pkt 3/1 i 2 przedstawi Adam Kaszubski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej
5.
3. Przeprowadzenie kontroli dokumentacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Sztum celem dostosowania do wymogów przeciwpożarowych”.
6.
4. Przyjęcie sprawozdania nr 6.2022 z przeprowadzonej kontroli przez Komisję Rewizyjną zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Morawskiego w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną”.
7.
5. Zapytania i wolne wnioski.