« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr VIII.2024 z obrad VIII sesji Rady Miejskiej z dnia 25 września 2024 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej i udostępniony w programie eSesja

4. Część uroczysta sesji:

1) wręczenie listów gratulacyjnych Sołtysom z okazji wyboru na urząd Sołtysa

2) podziękowanie Panu Adamowi Karasiowi za wieloletni wkład pracy na rzecz rozwoju i upowszechniania kultury na stanowisku dyrektora Sztumskiego Centrum Kultury

5. Informacja z działalności Burmistrza Miasta i Gminy i jednostek gminnych z okresu międzysesyjnego- przedstawi Bartosz Mazerski, Burmistrz Miasta i Gminy

6. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych złożonych Burmistrzowi Miasta i Gminy Sztum za rok 2023- przedstawi Anna Zawadka, Sekretarz Miasta i Gminy

7. Przedłożenie przez Burmistrza Miasta i Gminy Informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

8. Podjecie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

4) w sprawie zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso

8) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie przetargu nieograniczonego działki o numerze ewidencyjnym 310 położonej w obrębie 3 miasta Sztum

9. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach

1) Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych Rady Miejskiej w Sztumie VIII kadencji za rok 2023 i przez radnych IX kadencji

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej