Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Ukonstytuowanie się komisji- wybór zastępcy Przewodniczącego Komisji
4.
Zaopiniowanie sprawozdań i informacji :
1)
sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Sztum za rok 2023
2)
sprawozdania finansowego Miasta i Gminy Sztum za rok 2023- pkt 4/1 i 2 przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy
3)
informacja o stanie mienia Gminy Sztum na dzień 31 grudnia 2023 roku /załącznik nr 3 sprawozdania z wykonania budżetu../- Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku
5.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
zmiany uchwały dotyczącej przystąpienia Gminy Sztum do Stowarzyszenia Gmin Rzeczpospolitej Polskiej Euroregion Bałtyk i przyjęcia jego statutu
2)
zmiany uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Miasta i Gminy Sztum do Stowarzyszenia Gmin Polska Sieć „Energie Cites”- przedstawi Małgorzata Stachowicz, inspektor Referatu Zintegrowanego Rozwoju
6.
Przedstawienie raportu i sprawozdania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie:
1)
Raport z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Sztum na lata 2022- 2025
2)
Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Sztum z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok oraz efektów jego realizacji za 2023rok– pkt 5/1 i 2 przedstawi Małgorzata Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
7.
Zapytania i wolne wnioski.