« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

2. Przyjęcie porządku posiedzenia.

3. Informacja dotycząca stanu bezrobocia na terenie Miasta i Gminy Sztum za rok 2024- przedstawi Agnieszka Mackiewicz, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy z/s w Dzierzgoniu

4. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Pomorskiego w roku 2025- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa

2) zmian w budżecie gminy na rok 2025- przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy

3) zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso- przedstawi Małgorzata Surdyka, Sekretarz Miasta i Gminy

5. Wyrażenie opinii do Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Sztum w sprawie określenia stawek wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu- przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

6. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej