Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Informacja dotycząca stanu bezrobocia na terenie Miasta i Gminy Sztum za rok 2024- przedstawi Agnieszka Mackiewicz, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy z/s w Dzierzgoniu
4.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Pomorskiego w roku 2025- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa
2)
zmian w budżecie gminy na rok 2025- przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy
3)
zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso- przedstawi Małgorzata Surdyka, Sekretarz Miasta i Gminy
5.
Wyrażenie opinii do Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Sztum w sprawie określenia stawek wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu- przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku
6.
Zapytania i wolne wnioski.