« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Sztumskiemu w 2025 roku na sfinansowanie wypłaty odszkodowań za przejęte na rzecz Powiatu Sztumskiego grunty pod realizację zadania publicznego pn.: Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie obejmującego swoim zakresem między innymi drogi powiatowe tj. nr 3169G – ulica Reja, nr 3168G – ul. Kościuszki, nr 3170G – ul. Żeromskiego” - przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

4. Zaopiniowanie projektu budżetu Gminy Sztum na rok 2025

5. Zaopiniowanie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Sztum na lata 2025- 2037- pkt 4 i 5 przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy

6. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024- 2029- pkt 6/1 i 2- przedstawi Danuta Wiatrowska

3) zmiany uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym oraz określenia warunków dopuszczelności pomocy publicznej

4) przyjęcia „Sztumskiego programu restrukturyzacji zadłużenia użytkowników lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Sztum w latach 2025-2030” – przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

5) wprowadzenia opłaty od posiadania psów, określenia zasad jej ustalania, wysokości stawek oraz terminu i sposobu płatności opłaty

6) uchylenia Uchwały nr IX.59.2024 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 30 października 2024 roku w sprawie zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso- pkt 6/4 i 5 przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu Podatkowego

7) ustalenia wysokości zasad przyznawania diet dla sołtysów z terenu Gminy Sztum- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa

8) Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej