« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia

3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

3) wprowadzenia opłaty od posiadania psów, określenia zasad jej ustalania, wysokości stawek oraz terminów i sposobu płatności opłaty – przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu ds. Podatkowych

4) wyrażenia opinii do projektu Audytu Krajobrazowego Województwa Pomorskiego

5) wyrażenia zgody na wniesienie aportem nieruchomości do Spółki Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN – Pomorze Gdańskie sp. z o.o. z siedzibą w Sztumie- pkt 3 i 4 przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

6) ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Publicznym Żłobku w Sztumie oraz maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie- przedstawi Katarzyna Krzyżykowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Zespołu Oświaty

4. Wyrażenie opinii do regulaminu cmentarzy komunalnych na terenie Miasta i Gminy Sztum- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa

5. Przyjęcie planu pracy Komisji Finansów Publicznych i Rozwoju na rok 2025- przedstawi Sławomir Sidorowicz, przewodniczący komisji

6. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej