« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad

2. Przyjęcie ewentualnie zgłoszonych zmian do porządku

3. Przyjęcie Protokołu Nr II.2024 z obrad II sesji Rady Miejskiej z dnia 15 maja 2024 roku. Protokół nr II.2024 do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej oraz udostępniony w programie eSesja

4. Informacja z działalności Burmistrza Miasta i Gminy i jednostek gminnych w okresie międzysesyjnym

5. Przedłożenie przez Burmistrza Miasta i Gminy Sztum raportu i sprawozdania

a) Raport o stanie Miasta i Gminy Sztum za rok 2023

b) Raport z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Sztum na lata 2022- 2025

c) Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Sztum z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok oraz efektów jego realizacji za 2023rok

6. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

c) w sprawie zmiany uchwały dotyczącej przystąpienia Gminy Sztum do Stowarzyszenia Gmin Rzeczpospolitej Polskiej Euroregion Bałtyk i przyjęcia jego statutu

d) w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Miasta i Gminy Sztum do Stowarzyszenia Gmin Polska Sieć „Energie Cites”

7. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

8. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej