Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie ewentualnych zmian do porządku obrad.
3.
Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XXIII.2025 i XXIV.2025 roku. Protokoły do wglądu wyłożone w Biurze Rady Miejskiej i udostępnione w programie eSesja.
4.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy i jednostek gminnych z działalności międzysesyjnej.
1)
informacja Burmistrza Miasta i Gminy Sztum z dokonanej analizy oświadczeń majątkowych za rok 2024- przedstawi Małgorzata Surdyka, Sekretarz Miasta i Gminy
5.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
zmian w budżecie gminy na rok 2025,
2)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025- 2045 – pkt 5/1 i 2 przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy,
3)
utworzenia Sztumskiego Ośrodka Sportowej Aktywności oraz nadania statutu- przedstawi Małgorzata Surdyka, Sekretarz Miasta i Gminy
4)
ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta i Gminy Sztum- przedstawi Waldemar Fierek, Przewodniczący Rady Miejskiej.
6.
Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.
1)
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z dokonanej analizy oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej za rok 2024- przedstawi Waldemar Fierek, Przewodniczący Rady Miejskiej