« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

3. Informacja Prezesa Zarządu Spółki PWiK w Sztumie dotycząca jakości wody pitnej i odprowadzania ścieków- przedstawi Sławomir Kłopotowski, prezes Spółki PWiK w Sztumie

4. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) przyjęcia prowadzenia zadania publicznego w zakresie budowy i utrzymania drogi pieszo – rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 603 w miejscowości Sztumskie Pole

2) użyczenia na czas nieokreślony lokali użytkowych znajdujących się w budynku Pasażu Handlowego przy ul. Mickiewicza 16B w Sztumie na rzecz Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,

3) odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu u na czas nieokreślony dla nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości- przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

4) wyrażenia woli przejęcia projektowanych dróg dodatkowych, które zostaną wykonane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Obwodnicy Sztumu” jako dróg gminnych w zarządzanie i zaliczanie ich do kategorii dróg gminnych publicznych- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa

5. Sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Sztum za rok 2024- przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku.

6. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej