Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Informacja Prezesa Zarządu Spółki PWiK w Sztumie dotycząca jakości wody pitnej i odprowadzania ścieków- przedstawi Sławomir Kłopotowski, prezes Spółki PWiK w Sztumie
4.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
przyjęcia prowadzenia zadania publicznego w zakresie budowy i utrzymania drogi pieszo – rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 603 w miejscowości Sztumskie Pole
2)
użyczenia na czas nieokreślony lokali użytkowych znajdujących się w budynku Pasażu Handlowego przy ul. Mickiewicza 16B w Sztumie na rzecz Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
3)
odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu u na czas nieokreślony dla nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości- przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku
4)
wyrażenia woli przejęcia projektowanych dróg dodatkowych, które zostaną wykonane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Obwodnicy Sztumu” jako dróg gminnych w zarządzanie i zaliczanie ich do kategorii dróg gminnych publicznych- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa
5.
Sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Sztum za rok 2024- przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku.
6.
Zapytania i wolne wnioski.