« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie ewentualnych zmian do porządku.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XV.2024. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej

4. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy i jednostek gminnych z działalności międzysesyjnej.

5. Przedłożenie przez Burmistrza Miasta i Gminy sprawozdań i oceny zasobów Pomocy Społecznej w Sztumie:

1) sprawozdanie z działalności Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie za rok 2024,

2) sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Sztum, z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024”,

3) ocena zasobów Pomocy Społecznej za rok 2024.

6. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

5) odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu u na czas nieokreślony dla nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości- pkt 6/4 i 5 przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik referatu Inwestycji i Majątku

6) wyrażenia woli przejęcia projektowanych dróg dodatkowych, które zostaną wykonane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Obwodnicy Sztumu” jako dróg gminnych w zarządzanie i zaliczanie ich do kategorii dróg gminnych publicznych- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa

7) wprowadzenia Programu Wsparcie „Rodzina 3+” w Mieście i Gminie Sztum- przedstawi Małgorzata Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego ośrodka Pomocy Społecznej

7. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.

8. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej