Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie ewentualnych zmian do porządku.
3.
Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XV.2024. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej
4.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy i jednostek gminnych z działalności międzysesyjnej.
5.
Przedłożenie przez Burmistrza Miasta i Gminy sprawozdań i oceny zasobów Pomocy Społecznej w Sztumie:
1)
sprawozdanie z działalności Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie za rok 2024,
2)
sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Sztum, z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024”,
3)
ocena zasobów Pomocy Społecznej za rok 2024.
6.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
zmian w budżecie gminy Sztum na rok 2025
2)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025- 2045- pkt 6/1 i 2 przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy
3)
przyjęcia prowadzenia zadania publicznego w zakresie budowy i utrzymania drogi pieszo – rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 603 w miejscowości Sztumskie Pole
4)
użyczenia na czas nieokreślony lokali użytkowych znajdujących się w budynku Pasażu Handlowego przy ul. Mickiewicza 16B w Sztumie na rzecz Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
5)
odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu u na czas nieokreślony dla nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości- pkt 6/4 i 5 przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik referatu Inwestycji i Majątku
6)
wyrażenia woli przejęcia projektowanych dróg dodatkowych, które zostaną wykonane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Obwodnicy Sztumu” jako dróg gminnych w zarządzanie i zaliczanie ich do kategorii dróg gminnych publicznych- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa
7)
wprowadzenia Programu Wsparcie „Rodzina 3+” w Mieście i Gminie Sztum- przedstawi Małgorzata Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego ośrodka Pomocy Społecznej
7.
Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.