« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

2. Przyjęcie porządku posiedzenia.

3. Ukonstytuowanie się komisji- wybór zastępcy Przewodniczącego Komisji

4. Zaopiniowanie sprawozdań i informacji :

1) sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Sztum za rok 2023

2) sprawozdania finansowego Miasta i Gminy Sztum za rok 2023- pkt 4/1 i 2 przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy

3) informacja o stanie mienia Gminy Sztum na dzień 31 grudnia 2023 roku /załącznik nr 3 sprawozdania z wykonania budżetu../- Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

5. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) zmiany uchwały dotyczącej przystąpienia Gminy Sztum do Stowarzyszenia Gmin Rzeczpospolitej Polskiej Euroregion Bałtyk i przyjęcia jego statutu

2) zmiany uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Miasta i Gminy Sztum do Stowarzyszenia Gmin Polska Sieć „Energie Cites”- przedstawi Małgorzata Stachowicz, inspektor Referatu Zintegrowanego Rozwoju

6. Przedstawienie raportu i sprawozdania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie:

1) Raport z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Sztum na lata 2022- 2025

2) Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Sztum z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok oraz efektów jego realizacji za 2023rok– pkt 5/1 i 2 przedstawi Małgorzata Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

7. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej