« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości , podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso

2) wprowadzenia i ustalenia wysokości opłaty od posiadania psów, terminów i sposobu płatności opłaty oraz jej poboru- pkt 3/1 i 2 przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu Podatkowego

3) zmiany Załącznika nr 1 do uchwały nr VI.42.2019 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie określania przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Miasto i Gmina Sztum, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów

4) ustalenia maksymalnych cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze użyteczności publicznej, którego organizatorem jest Gmina Sztum– pkt 3/3 i 4 przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa

5) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu i zawarcia umowy dzierżawy gruntu na cele związane z produkcją energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii- fotowoltaika

6) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i przedłużenie umowy dzierżawy stanowiącego gminny zasób nieruchomości- składającej się z działki nr 357/3 oraz budynku Przedszkola „Na Słonecznej Górce” w Sztumie pkt 3/5 i 6 przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

4. Informacja nt. prowadzonych inwestycji na terenie miasta i gminy Sztum w roku bieżącym- przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna

5. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej