« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie ewentualnych zmian do porządku obrad.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XXIII.2025 i XXIV.2025 roku. Protokoły do wglądu wyłożone w Biurze Rady Miejskiej i udostępnione w programie eSesja.

4. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy i jednostek gminnych z działalności międzysesyjnej.

1) przedłożenie przez Burmistrza Miasta i Gminy informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2024/2025,

2) informacja Burmistrza Miasta i Gminy Sztum z dokonanej analizy oświadczeń majątkowych za rok 2024- przedstawi Małgorzata Surdyka, Sekretarz Miasta i Gminy

5. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

6. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.

1) Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z dokonanej analizy oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej za rok 2024- przedstawi Waldemar Fierek, Przewodniczący Rady Miejskiej

7. Zakończenie obrad.

1) część uroczysta sesji: wręczednie gtratulacji radnemu Piotrowi Spiżewskiemu

« Powrót do strony głównej