« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie ewentualnych zmian do porządku.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XV.2019 z sesji Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 27 listopada 2019 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej i udostępniony w programie eSesja.

4. Część uroczysta sesji:

1) przyznanie nagród Burmistrza Miasta i Gminy Sztum Leszka Tabora za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury,

2) przyznanie nagród Burmistrza Miasta i Gminy Sztum Leszka Tabora za wybitne wyniki sportowe we współzawodnictwie międzynarodowym i krajowym dla zawodników, trenerów i działaczy sportowych.

5. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

4) szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej,

a) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej,

6) przyjęcia uchwały budżetowej Gminy Sztum na rok 2020:

a) wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Sztum Leszka Tabora,

b) projekt uchwały budżetowej – przedstawi Skarbnik Miasta i Gminy Danuta Wiatrowska,

c) uchwałę Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii do projektu uchwały budżetowej– przedstawi Danuta Wiatrowska,

d) opinie Komisji Rady Miejskiej do projektu budżetu – przedstawią Przewodniczący Komisji Rady Miejskiej,

e) dyskusja,

8) wyrażenia zgody na ustanowienie nieodpłatnej służebności przesyłu na działkach nr 505/11 i 506 położonych w obrębie II miasta Sztum, stanowiących własność Gminy Sztum,

9) zmieniająca uchwałę w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Sztum na rok 2019,

10) zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Sztum na rok 2020.

11) realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” edycja 2019-2020 w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych

6. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.

7. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej