« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie ewentualnych zmian do porządku.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XIV.2019 z sesji Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 24 października 2019 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej i udostępniony w programie eSesja.

4. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Sztum i jednostek gminnych z działalności międzysesyjnej- przedstawi Leszek Tabor, Burmistrz Miasta i Gminy Sztum

1) informacja z analizy oświadczeń majątkowych złożonych Burmistrzowi Miasta i Gminy Sztum za rok 2018- przedstawi Mirosław Szczepanek, Sekretarz Miasta i Gminy.

5. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

4) wyrażenia zgody na wniesienie aportem środków trwałych związanych z oczyszczalnią ścieków w Sztumskim Polu z gminnego zasobu do zasobu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółki z o. o. w Sztumie, wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000127884, na podwyższenie kapitału zakładowego Spółki

8) zmieniająca uchwałę w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Sztum na rok 2019

6. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach

1) informacja z analizy oświadczeń majątkowych Radnych Rady Miejskiej w Sztumie za rok 2018- przedstawi Czesław Oleksiak, Przewodniczący Rady Miejskiej.

7. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej