Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie ewentualnych zmian do porządku.
3.
Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XIV.2019 z sesji Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 24 października 2019 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej i udostępniony w programie eSesja.
4.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Sztum i jednostek gminnych z działalności międzysesyjnej- przedstawi Leszek Tabor, Burmistrz Miasta i Gminy Sztum
1)
informacja z analizy oświadczeń majątkowych złożonych Burmistrzowi Miasta i Gminy Sztum za rok 2018- przedstawi Mirosław Szczepanek, Sekretarz Miasta i Gminy.
5.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
zmian w budżecie gminy na rok 2019,
2)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Sztum na lata 2019- 2022
3)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
4)
wyrażenia zgody na wniesienie aportem środków trwałych związanych z oczyszczalnią ścieków w Sztumskim Polu z gminnego zasobu do zasobu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółki z o. o. w Sztumie, wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000127884, na podwyższenie kapitału zakładowego Spółki
5)
stwierdzenia zakończenia działalności Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Czerninie
6)
wyłączenia Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Czerninie z Zespołu Szkół w Czerninie
7)
Programu Wsparcia „Rodzina 3 +” w Mieście i Gminie Sztum
8)
zmieniająca uchwałę w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Sztum na rok 2019
6.
Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach
1)
informacja z analizy oświadczeń majątkowych Radnych Rady Miejskiej w Sztumie za rok 2018- przedstawi Czesław Oleksiak, Przewodniczący Rady Miejskiej.