« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr IX.2024 z obrad IX sesji Rady Miejskiej z dnia 30 października 2024 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej i udostępniony w programie eSesja.

4. Informacja z działalności Burmistrza Miasta i Gminy i jednostek gminnych z okresu międzysesyjnego- przedstawi Bartosz Mazerski, Burmistrz Miasta i Gminy

1) Stanowisko Rady Miejskiej w Sztumie w sprawie planowanej budowy linii kolejowych nr 5 i 242 na odc. Grochowalsk - Gudziądz - Warlubie oraz "Budowa linii kolejowej odc. Grudziądz- Gdańsk" w ramach budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego, przebiegających w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Sztum- przedstawi Waldemar Fierek Przewodniczący Rady Miejskiej

5. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

3) w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej

5) w sprawie zmiany uchwały nr LXVII.588.2024 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 27 marca 2024r. w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości przedsiębiorców realizujących nowe inwestycje na terenie Miasta i Gminy Sztum w ramach pomocy de minimis

6) wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieograniczonego nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 15/17, położona w obrębie Kępina,

8) przyjęcia „Programu współpracy Miasta i Gminy Sztum z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025”

9) zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Miastem i Gminą Sztum, a Gminą Miasta Gdańska w przedmiocie powierzenia Gminie Miasta Gdańska realizacji zadań publicznych z zakresu promowania aktywności fizycznej i zrównoważonej mobilności w formie organizacji Kampanii „Rowerowy Maj” w latach: 2025 i 2026

6. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.

7. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej