« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

3. Przedstawienie informacji w sprawie:

1) stanu bezrobocia na terenie Miasta i Gminy Sztum za rok 2018- przedstawi Agnieszka Mackiewicz, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sztumie z/s w Dzierzgoniu,

2) sprzedaży mienia komunalnego w roku 2018,

3) lokalizacji tężni na terenie miasta Sztum,

4) opinii dot. bonifikat w związku z ustawą o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności tych gruntów- pkt 3/2- 4 przedstawi Iwona

4. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru w obrębach Koniecwałd i Kępina,

2) przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sztum dla fragmentu miejscowości Górki, obręb Barlewice- przedstawi Iwona Wyżykowska, kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku.

3) zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso,

4) ustalenia wysokości opłaty od posiadania psów, terminów i sposobu płatności opłaty oraz jej poboru – pkt 4/3 i 4 przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu Podatkowego.

5) zmian w budżecie gminy na rok 2019- przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy.

5. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej