« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sztum oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na obszarze Miasta i Gminy Sztum – przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

2) zwolnienia z podatku od nieruchomości przedsiębiorców realizujących nowe inwestycji na terenie Miasta i Gminy Sztum w ramach pomocy de minimis- przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu Podatkowego

3) ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP z terenu gminy Sztum przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa

4) zmiany uchwały nr LXV.577.2024 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 31 stycznia 2024 roku w sprawie ustalenia warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania, w tym w formie usług sąsiedzkich, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych i z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania

5) przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Mieście i Gminie Sztum na lata 2024- 20230- pkt 4 i 5 przedstawi Małgorzta Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

4. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Programu Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Mieście i Gminie Sztum za 2023 rok, w tym z działalności Zespołu Interdyscyplinarnego w Sztumie- przedstawi Małgorzata Kozłowska

5. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Mieście i Gminie Sztum na lata 2022- 2024 za rok 2023 – przedstawi Małgorzta Kozłowska

6. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej