Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie ewentualnie zgłoszonych zmian do porządku obrad.
3.
Przyjęcie Protokołu Nr I.2018 z obrad I sesji Rady Miejskiej z dnia 19 listopada 2018 roku. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady oraz przesłany na adresy mailowe radnych.
4.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
powołania stałych komisji Rady Miejskiej w Sztumie- przedstawi Czesław Oleksiak, przewodniczący Rady Miejskiej,
2)
powołania składów osobowych stałych komisji Rady Miejskiej w Sztumie- przedstawi Czesław Oleksiak, przewodniczący Rady Miejskiej,
3)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Sztum- przedstawi Czesław Oleksiak, przewodniczący Rady Miejskiej,
4)
zmian w budżecie gminy na rok 2018- przedstawi Danuta Wiatrowska, skarbnik Miasta i Gminy
5)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018- 2023- przedstawi Danuta Wiatrowska, skarbnik Miasta i Gminy,
6)
wyrażenia zgody na zawarcie umowy użyczenia na część nieruchomości nr 496 położonej w Nowej Wsi, gmina Sztum- przedstawi Agnieszka Topolewska- Reksa, inspektor Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku,
7)
wyrażenia zgody na zawarcie umowy użyczenia na część nieruchomości nr 95/1 położonej w Gościszewie, gmina Sztum- przedstawi Agnieszka Topolewska Reksa, inspektor Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku,
8)
oddania w użyczenie części nieruchomości nr 166 obręb Sztumskie Pole, na rzecz Stowarzyszenia Zróbmy Coś Razem- Sztumskie Pole- przedstawi Agnieszka Topolewska- Reksa, inspektor Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku.
5.
Przedłożenie na piśmie przez radnych interpelacji, zapytań i wniosków.