Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Informacja Prezesa Zarządu Spółki PWiK w Sztumie dotycząca jakości wody pitnej w Mieście i Gminie Sztum.
4.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości- przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu ds. Podatkowych
2)
uchylenia Uchwały Nr XIX.145.2016 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 2 marca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Sztum na lata 2016 – 2022
3)
uchylenia Uchwały Nr XXII.166.2016 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie wyznaczenia obszarów zdegradowanych i obszarów do rewitalizacji miasta Sztum- pkt 4/2 i 3 przedstawi Ewa Ruczyńska, kierownik Referatu Zintegrowanego Rozwoju
4)
przyznania dzierżawcom pierwszeństwa w nabyciu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Sztum oraz wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym
5)
wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na czas nieokreślony stanowiący gminny zasób nieruchomości na części działki nr 317/15 obręb geodezyjny Gościszewo gm. Sztum- pkt 4/4 i 5 przedstawi Agnieszka Łuniewska – Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku
6)
zmiany uchwały nr XLVII.429.2022 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 29 sierpnia 2022r. w sprawie zmiany Załącznika nr 1 do uchwały nr VI.42.2019 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie określania przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Miasto i Gmina Sztum, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa
5.
Zapytania i wolne wnioski.