Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Przedstawienie informacji :
1)
Zarządu Spółki PWiK w Sztumie dotyczącej jakości wody pitnej i odprowadzania ścieków- przedstawi Sławomir Kłopotowski, prezes Spółki PWiK w Sztumie
2)
lokalizacji tężni na terenie miasta Sztum,
3)
gruntów w prawo własności tych gruntów- pkt 3/2 i 3 przedstawi Iwona Wyżykowska, kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku
4.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie :
1)
przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru w obrębach Koniecwałd i Kępina,
2)
przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sztum dla fragmentu miejscowości Górki, obręb Barlewice- pkty 4/1 i 2 referuje Iwona Wyżykowska, kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku,
3)
określenia wykazu kąpielisk na terenie Miasta i Gminy Sztum,
4)
wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
5)
przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Sztum- pkt 4/3- 5 przedstawi Marcin Lipiński, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej (..).
6)
zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso,
7)
zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso,
5.
Zapytania i wolne wnioski.