« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XLVI.2022 z sesji Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 13 lipca 2022r. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej i udostępniony w programie eSesja.

4. Część uroczysta sesji: Wręczenie przez Burmistrza Miasta i Gminy Sztum aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego.

5. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Sztum i jednostek gminnych z działalności międzysesyjnej.

6. Przedłożenie przez Burmistrza Miasta i Gminy Sztum informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta i Gminy Sztum za I półrocze 2022 roku, informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury za I półrocze oraz informacji o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej za I półrocze 2022 roku.

7. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

3) w sprawie zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości , podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso

5) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i przedłużenie umowy dzierżawy stanowiącego gminny zasób nieruchomości- składającej się z działki nr 357/3 oraz budynku Przedszkola „Na Słonecznej Górce” w Sztumie

7) w sprawie zmiany Załącznika nr 1 do uchwały nr VI.42.2019 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie określania przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Miasto i Gmina Sztum, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów

8. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.

9. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej