Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia
3.
Zaopiniowanie sprawozdań i informacji i stanie mienia gminy Sztum za rok 2024:
1)
sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta i Gminy Sztum za rok 2024
2)
sprawozdanie finansowe Miasta i Gminy Sztum za rok 2024- pkt 3/1 i 2 przedstawi Iwona Sanewska, inspektor Referatu Finansowo- Budżetowego
3)
informacja o stanie mienia komunalnego Gminy Sztum na dzień 31 grudnia 2024 roku /załącznik nr 3 sprawozdania z wykonania budżetu - przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna
4.
Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów dzierżawy bądź najmu na czas nieokreślony, dla nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości
2)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszar w obrębie Sztumskie Pole
3)
wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej działki ewidencyjnej oznaczonej nr 150, położonej w obrębie Zajezierze, w celu poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej
4)
przyjęcia „Sztumskiego programu restrukturyzacji zadłużenia użytkowników lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Sztum w latach 2025-2035”- pkt 4 przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik referatu Inwestycji i Majątku
5.
Przedstawienie dokumentacji dotyczącej montażu paneli poliwęglanowych na hali Targowiska Miejskiego.- przedstawi Miłosz Gutjar, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa
6.
Zapytania i wolne wnioski.