Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie ewentualnie zgłoszonych zmian do porządku
3.
Stwierdzenie o przyjęciu Protokołu Nr VI.2019. Protokół do wglądu wyłożony w Biurze Rady Miejskiej oraz udostępniony w programie esesja.
4.
Część uroczysta sesji: wręczenie stypendium Burmistrza Miasta i Gminy Sztum dla zawodniczki UKS SOKOLIK.
5.
Informacja z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Sztum i jednostek gminnych z okresu międzysesyjnego- przedstawi Leszek Tabor, Burmistrz Miasta i Gminy Sztum.
6.
„Ocena zasobów pomocy społecznej w Sztumie za rok 2018”- przedstawi Małgorzata Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie.
7.
Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
1)
zmian w budżecie gminy na rok 2019
2)
zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso,
3)
ustalenia wysokości opłaty od posiadania psów, terminów i sposobu płatności opłaty oraz jej poboru,
4)
przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru w obrębach Koniecwałd i Kępina,
5)
przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sztum dla fragmentu miejscowości Górki, obręb Barlewice,
6)
ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Sztum oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych od dnia 1 września2019 roku,
7)
określenia wykazu kąpielisk na terenie Miasta i Gminy Sztum,
8)
wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
9)
przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Sztum.
8.
Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sztumie za rok 2018- przedstawi Adam Kaszubski, przewodniczący komisji Rewizyjnej.
9.
Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.