« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.

2. Przyjęcie porządku posiedzenia.

3. Przedstawienie informacji w sprawie:

1) stanu bezpieczeństwa publicznego na terenie Miasta i Gminy Sztum za rok 2018,

2) działalności Straży Miejskiej w Sztumie za rok 2018,

3) działalności Ochotniczych Straży Pożarnych za rok 2018 w zakresie ochrony przeciwpożarowej w gminie- pkt 3/2 i 3 przedstawi Wojciech Bednarski starszy Inspektor Straży Miejskiej.

4. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie :

1) określenia metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty- przedstawi Małgorzata Surdyka, kierownik Referatu ds. Podatkowych,

2) odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy lub najmu na czas nieokreślony na nieruchomości stanowiące gminny zasób nieruchomości,

3) oddania w użyczenie nieruchomości gruntowych o numerze 400/5 oraz 401/4 położonych w obrębie II m. Sztum, na rzecz Sztumskiego Centrum Kultury w Sztumie,

4) oddania w użyczenie na czas nieokreślony lokalu użytkowego znajdującego się w budynku przy ul. Słowackiego 4 w Szumie na rzecz Regionalnego Stowarzyszenia „Prometeusz” w Sztumie,

5) sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr 6 położonej w obrębie Sztumskie Pole na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej nr 7,

6) przyjęcia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Sztum w latach 2019 -2025”- pkty 4/2- 6 referuje Iwona Wyżykowska, kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Majątku

7) przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta i Gminy Sztum na rok 2019,

8) określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto i Gmina Sztum, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów,

9) zmiany uchwały w sprawie zatwierdzenia statutów sołectw z terenu Gminy Sztum,

10) zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych oraz określania jej przebiegu- pkty 4/7- 10 referuje Marcin Lipiński, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa.

11) zatwierdzenia Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Kanalizacyjnych na lata 2019-2020,

12) nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego- pkty 4/7- 12 referuje Marcin Lipiński, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa.

5. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej