« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie ewentualnych zmian do porządku.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołów nr XI.2024 z 18 grudnia 2024 roku i protokołu nr XII.2024 z 30 grudnia 2024 Protokoły wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej i udostępniony w programie eSesja.

4. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy i jednostek gminnych z działalności międzysesyjnej

5. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025- 2037- pkt 5/1 i 2 przedstawi Danuta Wiatrowska, Skarbnik Miasta i Gminy

3) wprowadzenia opłaty od posiadania psów, określenia zasad jej ustalania, wysokości stawek oraz terminów i sposobu płatności opłaty – przedstawi Sylwia Lipińska p.o. kierownika Referatu Podatkowego

4) wyrażenia opinii do projektu Audytu Krajobrazowego Województwa Pomorskiego

5) wyrażenia zgody na wniesienie aportem nieruchomości do Spółki Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN – Pomorze Gdańskie sp. z o.o. z siedzibą w Sztumie

6) wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego o nadanie nazwy obiektu fizjograficznego „Jezioro Kacper”, jezioru położonemu na terenie działek nr 84 i 192, w obrębie geodezyjnym Gronajny, gmina Sztum- pkt 6/4- 6 przedstawi Agnieszka Łuniewska- Jarzyna, kierownik Referatu Inwestycji i Majątku

7) ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Publicznym Żłobku w Sztumie oraz maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie- przedstawi Katarzyna Krzyżykowska, dyrektor, Miejsko- Gminnego Zespołu Oświaty

8) ustalenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania, w tym w formie usług sąsiedzkich, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych i z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania- przedstawi Małgorzata Kozłowska, dyrektor Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

9) ustalenia planu pracy stałych Komisji Rady Miejskiej na rok 2025 przedstawi Waldemar Fierek, przewodniczący Rady Miejskiej

10) ustalenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej na rok 2025- przedstawi Jarosław Kazimierowicz, przewodniczący Komisji Rewizyjnej

6. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach

7. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej