« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Stwierdzenie o przyjęciu protokołu nr XXXVI.2021 z sesji Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 29 września 2021 r. i protokołu nr XXXVII.2021 z sesji Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 27 października 2021 r. Protokoły do wglądu wyłożone w Biurze Rady Miejskiej i udostępnione w programie eSesja.

4. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

1) przyjęcia Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Sztum na lata 2021 – 2030 – referuje Iwona Wyżykowska inspektor Referatu Inwestycji i Majątku,

2) zmian w budżecie gminy na rok 2021 – referuje Danuta Wiatrowska Skarbnik Miasta i Gminy Sztum;

3) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Sztum na lata 2021 – 2025 – referuje Danuta Wiatrowska Skarbnik Miasta i Gminy Sztum;

4) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości – referuje Małgorzata Surdyka kierownik Referatu Podatkowego,

6) sprzedaży w drodze bezprzetargowej działki oznaczonej nr 104/1 położonej w obrębie ewidencyjnym Gronajny, gmina Sztum, w celu poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych - referuje Agnieszka Łuniewska – Jarzyna kierownik Referatu Inwestycji i Majątku,

8) zbycia w drodze przetargu nieograniczonego lokalu użytkowego nr 7, mieszczącego się w budynku nr 14 w miejscowości Postolin wraz z udziałem 19/100 części w prawie własności działki nr 120/1 położonej w obrębie Postolin - referuje Agnieszka Łuniewska – Jarzyna kierownik Referatu Inwestycji i Majątku,

9) wyrażenia zgody na wniesienie aportem środków trwałych - sieci wodociągowych wraz z urządzeniami sieciowymi, stanowiących własność Gminy Sztum do zasobu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Spółki z o.o., wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000127884, na podwyższenie kapitału zakładowego Spółki - referuje Agnieszka Łuniewska – Jarzyna kierownik Referatu Inwestycji i Majątku.

5. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2020/2021

6. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez Radnych interpelacjach, zapytaniach, wnioskach i udzielonych odpowiedziach.

7. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej